Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Posted by spiros1978 on Κυρ, 06/23/2019 - 23:10
Με τον νεο ποινικο κωδικα πως θα τιμωρουνται οι πταισματικες παραβασεις π.χ. ασφαλεια,εγκαταλειψη με υλικες;

Υποβλήθηκε από sylvester79. Ημερομηνία: Σάβ, 06/29/2019 - 11:33 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Με τον νέο Π.Κ. οι παραβάσεις αυτές δεν θα έχουν πλέον ποινικό χαρακτήρα. Εξακολουθούν να ισχύουν οι σχετικές διοικητικές κυρώσεις όπου προβλέπονται τέτοιες. Λογικά στο σύνολό τους θα χαρακτηριστούν διοικητικής φύσεως παραβάσεις και σε βάθος χρόνου θα προβλεφθούν οι ποινές (διοικητικές) και ο τρόπος βεβαίωσης και επιβολής αυτών. Ως επί το πλείστον στους ειδικούς ποινικούς ήδη προβλέπονται διοικητικές ποινές, οπότε στις περιπτώσεις που αποτελούσαν και παραβάσεις του παλαιού Π.Κ. , απλά θα τιμωρούνται μόνον διοικητικά εφόσον πλέον δεν αποτελούν εγκλήματα. Υπάρχουν βέβαια πολλές περιπτώσεις (αυτά που αναφέρεις, οι αστυνομικές διατάξεις κλπ) όπου προς το παρόν δεν υφίσταται πρόβλεψη διοικητικής ποινής. Σε αυτές τις περιπτώσεις υποψιάζομαι οτι θα εκδοθούν υπουργικές αποφάσεις, αποφάσεις του αρχηγού κλπ κλπ που θα ρυθμίσουν όπως πρέπει.Τώρα (απο Δευτέρα) αφενός δεν έχεις εγκλημα, αφετέρου δεν έχεις ακόμα σχετικές διοικητικές ποινές. Άρα, τίποτα. Δεν θα τιμωρούνται.</p>
<p>(προσωπική άποψη όχι επιβεβαιωμένη)</p>

Υποβλήθηκε από simontemplar40. Ημερομηνία: Τρί, 07/02/2019 - 16:53 Μόνιμος σύνδεσμος

Οπότε όποιος προκαλεί τροχαίο και εγκαταλείψει τον τόπο μένει ατιμώρητος μέχρι να σκεφτούν τι θα του επιβάλλουν στο μέλλον. Εμείς τι κάνουμε τότε? Μόνο ΔΟΤΑ με ότι στοιχεία έχουμε συντάσσουμε για να πάρει ο πολιτης?

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Τρί, 07/09/2019 - 13:42 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>sylvester με μπερδεψες</p>
<p>O Ν.3904/2010,ΦΕΚ Α 218/23.12.2010 ειχε μετατρεψει σε πταισμα τις παραβιασεις συμπεριφορων σε ατυχημα με υλικες ζημιες και διατηρησε σε πλημμελημα τις παραβιασεις συμπεριφορων σε ατυχημα με σωματικες βλαβες η θανατο</p>
<p>Αν κατα την διαρκεια ελιγμων εξοδου απο θεση σταθμευσης γρατζουνισω τον προφυλακτηρα του μπροστινου αυτοκινητου και παραβιασω τις υποχρεωσεις μου θα τιμωρουμαι με το 290Α ?<br>
&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από sylvester79. Ημερομηνία: Πέμ, 07/11/2019 - 00:46 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Όχι, εννοείται οτι δεν θα τιμωρηθείς με το 290Α. Σαν ανακριτικός υπάλληλος όμως θα ψάξεις το ενδεχόμενο συνδρομής του 290Α?</p>
<p>Εδώ, για να είμαι ειλικρινής, μου έγινε μια ερώτηση απο τμήμα τροχαίας ως προς το αλκοοτέστ και έτυχε να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα. Δεν έχω σχέση με την τροχαία (είχα). Οπότε έκανα μια αναζήτηση προκειμένου να απαντήσω , κατέληξα σε κάτι συγκεκριμένο, απάντησα και κατόπιν επιβεβαιώθηκε και απο την εισαγγελέα (εν προκειμένω οτι οι διατάξεις του ΠΚ δεν ακυρώνουν τίποτα σε σχέση με την οδήγηση υπο την επήρεια αλκοόλ , θα χρησιμοποιούνται όμως παράλληλα (και το ένα και άλλο. Το ένα ως δεδομένο λόγω τεστ, το άλλο υπο διερεύνηση).) Με αυτή τη λογική του έγραψα να δει το άρθρο 290Α, μήπως περιλάμβανε κάτι σχετικό και "γέμιζε" το κενό. Απο όσο βλέπω απο την αιτιολογική θέλει για κάποιες περιπτώσεις που καλύπτει να προκύψει κίνδυνος για πράγματα. Αυτομάτως σκέφτηκα οτι το τροχαίο με εγκατάλειψη ενδεχομένως να περιλαμβάνει επικινδυνη οδήγηση π.χ. προς τούτο και πρότεινα το 290Α. ΑΝ πέφτω τραγικά έξω συγχωρέστε με παιδιά, ήταν απλά μια προτροπή στο πλαίσιο του "μπας και" και όχι απάντηση τύπου "εκεί θα βρεις την απάντησή σου".<br>
&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Πέμ, 07/11/2019 - 09:20 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Προσωπικα δεν θα ψαξω το ενδεχομενο συνδρομης του 290Α</p>
<p>.</p>
<p>Το αρχικο ερωτημα του&nbsp;<a about="/users/simontemplar40" class="username" datatype="" href="http://policenet.gr/users/simontemplar40&quot; property="foaf:name" style="border: 0px; margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(2, 89, 124); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14.4px; background-color: rgb(231, 242, 249);" title="Προβολή προσωπικού προφίλ." typeof="sioc:UserAccount" xml:lang="">simontemplar40</a>&nbsp;ειναι :&nbsp;</p>
<p><span style="background-color: rgb(255, 255, 255); color: rgb(17, 17, 17); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px;">.</span></p>
<p><span style="background-color: rgb(255, 255, 255); color: rgb(17, 17, 17); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px;">Οπότε όποιος <strong>προκαλεί τροχαίο και εγκαταλείψει τον τόπο</strong> μένει ατιμώρητος μέχρι να σκεφτούν τι θα του επιβάλλουν στο μέλλον.</span></p>
<p>.</p>
<p>Οι εγκαταλλειψη τροχαιου ατυχηματος τιμωρειται απο το αρθρο 43 του ΚΟΚ το οποιο εχει δυο κατηγοριες υποχρεωσεων προς τους εμπλεκομενους</p>
<p>α. υποχρεωσεις σε περιπτωση τροχαιου με βλαβη σε πραγματα (το λεγομενο τροχαιο υλικων ζημιων)</p>
<p>β. υποχρεωσεις σε περιπτωση τροχαιου με σωματικες βλαβες ή θανατο</p>
<p>.</p>
<p>Με την τροπολογια του Ν3904 η περιπτωση (α) τιμωρουταν ως πταισμα και η περιπτωση (β) ως πλημμελημα</p>
<p>.</p>
<p>Ο νεος ΠΚ καταργει τα πταισματα, και στις εισηγητικες και αιτιολογικες εκθεσεις μιλαει για μελλοντικες διοικητικες ποινες. Αρα αποποινικοποιει τις συμπεριφορες που μεχρι προτινος τιμωρουνταν ως πταισμα. Αυτη η αποποινικοποιηση, αποποινικοποιει και την παραβιαση των υποχρεωσεων σε περιπτωση εμπλοκης σε τροχαιο υλικων ζημιων</p>
<p>.</p>
<p>Η εφαρμογη του 290Α ειναι ποινικοποιηση αποποινικοποιημενης συμπεριφορας</p>
<p>.</p>
<p>Εξαλλου το 290Α οπως λεει και ο τιτλος του μιλαει για επικινδυνη οδηγηση.</p>
<p>Συγκεκριμμενα τιμωρει :</p>
<p>-συγκεκριμμενα ειδη οδηγησης</p>
<p>τα οποία :</p>
<p>- έχουν συγκεκριμμενα αποτελέσματα</p>
<p>Το 43 του ΚΟΚ τιμωρει συμπεριφορες παντελως διαφορετικες απο την οδηγηση. Τιμωρει δηλαδη τις συμπεριφορες που λαμβάνουν χωρα μετά το ατύχημα και οι οποίες μπορούν να λάβουν χώρα <strong>χωρίς οδήγηση</strong></p>
<p>.</p>
<p>Απαντωντας στο αρχικο ερωτημα του&nbsp;<a about="/users/simontemplar40" class="username" datatype="" href="http://policenet.gr/users/simontemplar40&quot; property="foaf:name" style="color: rgb(2, 89, 124); text-decoration-line: underline; border: 0px; margin: 0px; padding: 0px; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14.4px; background-color: rgb(231, 242, 249);" title="Προβολή προσωπικού προφίλ." typeof="sioc:UserAccount" xml:lang="">simontemplar40</a>&nbsp;προσωπικα θα κανω τα εξης (πλην της περιπτωσης αντιθετου επισημης οδηγιας)</p>
<p>α. εγκαταλλειψη τροχαιου υλικων ζημιων = οτι ακριβως καναμε και πριν πλην της πταισματικης μηνυσης</p>
<p>β. εγκαταλλειψη τροχαιου&nbsp;με σωματικες βλαβες ή θανατο&nbsp;= οτι ακριβως καναμε και πριν&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από simontemplar40. Ημερομηνία: Δευ, 08/12/2019 - 15:45 Μόνιμος σύνδεσμος

Η ερώτηση ήταν ρητορική και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας αγαπητοι συνάδελφοι και εννοούσα τα υλικών με εγκατάλειψη. Έτσι ακριβώς όπως αναφέρεται παραπάνω ερμήνευσα και εγώ τις αλλαγές που επήλθαν. Συνήθως λέω στους πολίτες αν έχουν τα νούμερα να απευθύνονται στην ασφαλιστική τους εταιρεία που έχει πρόσβαση στο επικουρικο ταμείο και από εκεί να κάνουν δήλωση ή ίσως μια δήλωση στο ΒΑΣ. Όπως και να έχει για άλλη μια φορά φάνηκε η προχειρότητα τον Φωστήρων μας που δεν σκέφτηκαν τι θα προβλέπεται - τιμωρείται για τα πταίσματα που κατηργησαν.

Policenet.gr © | 2022 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis