Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Posted by APMA1100 on Τρί, 12/18/2012 - 23:02
Νομιμοποιειται και αν ναι απο ποια διαταξη (νομος και αρθρο) αστυνομικη Υπηρεσια , να στειλει στο τελωνειο πινακιδες και αδεια κυκλοφοριας αυτοκινητου με πινακιδες Γερμανιας, που οδηγουσε Ελληνας , αν εχουμε την υπονοια οτι αυτος εχει "συνηθη κατοικια " στην Ελλαδα ; Οι πινακιδες αφαιρεθηκαν γιατι δεν υπηρχε ΚΤΕΟ σε ισχυ. Θα εκτιμουσα πολυ , αν καποιος συναδερφος απαντουσε , να ανεφερε επακριβως τις ισχυουσες διαταξεις .Ευχαριστω πολυ.
Greek

Υποβλήθηκε από SREK. Ημερομηνία: Τετ, 12/19/2012 - 00:41 Μόνιμος σύνδεσμος

Αυτοκινητο μπορει να κυκλοφορει στην Ελλάδα χωρίς πρόβλημα για 6 μήνες εντός περιόδου 12 μηνών με πινακιδες χώρας της Ε.Ε ΜΟΝΟ σε περιπτωση που ο οδηγος του και ιδιοκτητης αυτου διαμενει μονιμα στο εξωτερικο , δηλαδη εχει την μονιμη του κατοικια στην αλλοδαπη οπου διαμενεει για 185 μερες και πλεον ανα ετος ειτε ειναι έλληνας είτε αλλοδαπος . Η αστυνομια δυναται αν εχει αμφιβολια εφοσον δεν επιδειχθησαν τα νομιμα εγγραφα να το ακινητοποιησει επι τοπου ενω την σχετικη εκθεση ακινητοποιησης την υποβαλλει στο κατα τοπον αρμοδιο τελωνειο . Το όχημα δεσμευεται εως οτου ο κατοχος του προσκομισει στο Τελωνειο τα απαραιτητα δικαιολογητικα που νομιμοποιουν την κυκλοφορια του στην χώρα .

Προκειται για τελωνιακη παραβαση με πολυ βαρβατα ομως προστιμα .
Προσοχη αν προκειται για οχημα με πινακιδες τριτης χωρας εχουμε περιπτωση λαθρεμποριας οπου εφαρμοζεται η αυτοφωρη διαδικασια (πλημμελημα).

Επίσης μπορει να χρησιμοποιεί αυτά τα μεταφορικά μέσα για ιδιωτική του χρήση δεν επιτρέπεται να μεταβιβάζονται ούτε να εκμισθώνονται μέσα στο Κράτος μέλος όπου εισάγονται προσωρινά, αλλά ούτε και να αποτελέσουν αντικείμενο χρησιδανείου προς κάτοικο αυτού του Κράτους μέλους τελος δεν επιτρεπεται να οδηγούνται (για μέσα μεταφοράς), έστω και για μία μόνον φορά από τρίτους.Κατ' εξαίρεση, επιτρέπεται να οδηγούν τα μεταφορικά μέσα και άλλα πρόσωπα εκτός του δικαιούχου, ύστερα από έγκριση του τελωνείου και εφόσον τα άλλα πρόσωπα έχουν δικαίωμα προσωρινής εισαγωγής μεταφορικών μέσων, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που έχει και ο δικαιούχος που εισήγαγε στο όνομά του το μεταφορικό μέσο

Σχετικη νομοθεσια : 136 και 137 άρθρα του Νόμου 2690/2001 ‘’Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας’’ και Δ 247/13 απο 6/4/88 Υ.Α οπου ενσωματωθηκε στο Ελληνικο δικαιο η Οδηγία 83/182/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 28ης Μαρτίου 1983 για τις φορολογικές ατέλειες που εφαρμόζονται στο εσωτερικό της Κοινότητας στις προσωρινές εισαγωγές ορισμένων μεταφορικών μέσων.

Ενας εγκυρος τροπος να εξακριβωθει με βεβαιωτητα η μονικη κατοικια ειναι μεσω του ΑΦΜ οπου δηλωνεται απαραιτητα η κατοικια και η εργασια του ενω καποιος πραγματικα μονιμος κατοικος εξωτερικου δεν παραληπει να το δηλωσει στην φορολογική δήλωση καθως αυτό σημαίνει ΑΡΣΗ του αφορολόγητου για τα εισοδήματα που έχει στη Ελλάδα που σημένει φορος απο το 1 ευρω με τσουχτερο προστιμο σε περιπτωση ψευδους δηλωσης ... Οποτε σε τετοια περιπτωση ερχεται προ τετελεσμενων γεγονοτων δηλαδη να πληρωσει φορο εισοδηματος ή φορο για το οχημα ...

Μελετησε τα ανωτερω κ αν προκυψει απορια εδω ειμαστε ...

[edit time=1355873341]srek[/edit]

Υποβλήθηκε από lalakis. Ημερομηνία: Τετ, 07/23/2014 - 18:28 Μόνιμος σύνδεσμος

νομίζω οτι εφοσον δεν φαινεται απο καπου ποτε μπαινει το αλλοδαπο αυτοκινητο στην ελλαδα με δεδομενη την ελευθερια εισοδου απο τα τελωνεια για να ελεγξεις το διαστημα των 185 ημερων λογος ακινητοποιησης και μεταφορα του οχηματος στο τελωνειο για τα περαιτερω ειναι να οδηγει το οχημα μη δικαιουχο προσωπο,ειδαλλως υπαρχει περιπτωση να μπλεξεις εαν αδικα ακινητοποιησεις οχημα απλα για υπονοιες.

Υποβλήθηκε από triakosias. Ημερομηνία: Πέμ, 07/24/2014 - 19:47 Μόνιμος σύνδεσμος

Χειρίστηκα πρόσφατα μια τέτοια περίπτωση , που ο ιδιοκτήτης του οχήματος κατέφυγε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών ισχυριζόμενος πως οι Τελωνειακές ή άλλες Αρχές δεν ήταν σε θέση να γνωρίζουν την είσοδο και τον ακριβή χρόνο παραμονής του οχήματος στην Χώρα . Είναι όπως σου τα λέει ο SREK , βαρύτατο πρόστιμο και καλείται ο ¨παραβάτης ¨ να αποδείξει τους ισχυρισμούς του . Οι Αρχές δεν έχουν καμία υποχρέωση να ψάξουν τίποτα , εκείνος ¨τρέχει¨ . Διαφορετικά κάνουν μετά την δέσμευση πράξη καταλογισμού και εφόσον δεν καταφύγει σε Διοικητικά Δικαστήρια ώστε να δικαιωθεί ... πέταξε το πουλάκι . Πληρώνει το πρόστιμο και παίρνει το όχημα του ή το όχημα ... πάπαλα .

Υποβλήθηκε από lalakis. Ημερομηνία: Πέμ, 07/24/2014 - 22:41 Μόνιμος σύνδεσμος

εμεις στην τροχαια για να ακινητοποιησουμε οχημα ε.ε θα πρεπει να οδηγειται απο μη δικαιουχο ετσι ωστε να εχουμε την δυνατοτητα να το ακινητοποιησουμε.αλλιως με ποια αιτια να γινει?αφου ξαναλεω δεν μπαινει σε κανενα τελωνειο σφραγιδα εισοδου.και τα προστιμα ειναι μεγαλα σε περιπτωση που ο δικαιουχος για την οδηγηση απουσιαζει απο την ελλαδα.

Υποβλήθηκε από ziakasthomas. Ημερομηνία: Πέμ, 10/16/2014 - 23:52 Μόνιμος σύνδεσμος

Το έχω πράξει και στις 2 περιπτώσεις και να το οδηγάει ο ιδιοκτήτης και τρίτο πρόσωπο. Συνήθως το κάναμε σε βουλγαρικά αυτοκίνητα . δεν πρόκειται να μπλέξεις πουθενά . κάνεις μια ακινητοποίηση και ένα διαβιβαστικό για το τελώνιο . τα πρόστιμα είναι τσουχτερά και μέχρι σήμερα δεν έκανε κανένας τίποτα όλοι παρατήθηκαν. Με λίγα λόγια όπως μου είπαν από το τελωνείο εάν κάποιος φαίνετε να εργάζεται στην Ελλάδα δεν μπορεί να το οδηγάει ούτε μια ώρα. Για να εργαστούν στην Ελλάδα δηλώνουν μόνιμη κατοικία στα κατά τόπους τμήματα ασφάλειας και περνούν σχετικό έγγραφο.

Υποβλήθηκε από stathis1986. Ημερομηνία: Σάβ, 10/18/2014 - 15:22 Μόνιμος σύνδεσμος

O νόμος αναφέρει ότι υποχρέωση απόδειξης μόνιμης κατοικίας την έχει ο ελεγχόμενος. Επειδή με το ΑΦΜ δεν αποδεικνύεται τόσο εύκολα, αυτό σας το αναφέρω από δική μου εμπειρία που είχα με το τελωνείο και ενώ τους τα στέλναμε τα οχήματα (κυρίως Βουλγάρικα) τους τα επέστρεφαν. Εγώ πλέον, αφού πιθανολογώ ότι είναι κάτοικος Ελλάδας πέραν των 185 ημερών ανά έτος και εργάζεται στην χώρα μασ, αποστέλλω έγγραφο στο ΙΚΑ με τα στοιχεία του οδηγού και ζητάω να μου αναφέρουν το τελευταίο δωδεκάμηνο πόσο ημέρες ασφάλισης είχε. Αν είναι πέραν των 185 ενσήμων ο οδηγός δεν μπορεί να αποδείξει το αντίθετο και να ζητήσει την μη επιβολή προστίμων. ΓΙα τη δέσμευση του οχήματος και να μην μπαίνω στην διαδικασία να το πηγαίνω στο τελωνείο γιατί απέχουμε αρκετά χιλιόμετρα, ενεργώ όπως πράττει στους ελέγχους το τελωνείο, δλδ κάνω μία έκθεση δέσμευσης με μεσεγγύηση, αφαιρώ άδειες κυκλοφορίασ και ότι άλλο στοιχείο έχω τα στέλνω στο τελωνείο για έρευνα.

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis