Σε εμπρησμό οφείλεται η φωτιά που ξέσπασε σε ΙΧ τα ξημερώματα στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ. η οποία έχει αναλάβει και την έρευνα, περίπου στις 02:10 άγνωστοι έριξαν φιάλες με εύφλεκτο υγρό μέσα στο ΙΧ επί της οδού Πέτρου Συνδίκα και το πυρπόλησαν. Στην συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.
Διαβάστε επίσης
Στο σημείο έσπευσαν και επιχείρησαν 2 οχήματα της Πυροσβεστικής με 7 πυροσβέστες. Από τη φωτιά προκλήθηκαν υλικές ζημιές και σε δεύτερο όχημα που βρισκόταν δίπλα.
Από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου-Αναλήψεως, που έχει αναλάβει την προανάκριση, εξετάζεται το ενδεχόμενο ο εμπρησμός να σχετίζεται με την πρόσφατη επιχείρηση του τμήματος Εκβιαστών, στην περιοχή όπως αναφέρει το thestival..