Η Πολιτειακή Αστυνομία της Νέας Υόρκης ενισχύει τον στόλο της με νέα Ford Mustang GT, επαναφέροντας ένα εμβληματικό μοντέλο για την αντιμετώπιση της επικίνδυνης οδήγησης και των υψηλών ταχυτήτων στους αυτοκινητοδρόμους.
Συνολικά αποκτήθηκαν 19 οχήματα, τα οποία θα χρησιμοποιούνται κυρίως για ελέγχους ταχύτητας και περιπολίες σε μεγάλους δρόμους.
Διαβάστε επίσης
Το πρώτο έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία, ενώ τα υπόλοιπα προετοιμάζονται με τον απαραίτητο εξοπλισμό πριν διατεθούν σε διάφορες περιοχές της πολιτείας.
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα διαθέτουν ισχυρό κινητήρα V8 5.0 λίτρων με περίπου 486 ίππους και αυτόματο κιβώτιο, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις που τα καθιστούν κατάλληλα για καταδιώξεις.
Παράλληλα, το κόστος τους είναι χαμηλότερο σε σύγκριση με τα SUV περιπολικά, γεγονός που τα καθιστά οικονομικά συμφέρουσα επιλογή για συγκεκριμένες αποστολές.
Παρόλο που τα SUV παραμένουν η βασική επιλογή λόγω πρακτικότητας και καλύτερης ορατότητας, τα Mustang θα χρησιμοποιούνται συμπληρωματικά ως εξειδικευμένα οχήματα υψηλών επιδόσεων και δεν θα επιχειρούν σε δύσκολες χειμερινές συνθήκες.
Η επιστροφή τους έχει και συμβολική σημασία, καθώς παρόμοια μοντέλα είχαν χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν από την αστυνομία της πολιτείας.
Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο αύξησης των περιστατικών επικίνδυνης οδήγησης, με στόχο την ενίσχυση της αστυνόμευσης και της οδικής ασφάλειας.
*Για περισσότερα θέματα που αφορούν τις αστυνομικές δυνάμεις και τις εξελίξεις σε χώρες του εξωτερικού, μπορείτε να διαβάσετε την αποκλειστική αρθρογραφία του policenet.gr εδώ.