Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, και κατόπιν κοινής απόφασης της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Ηρακλείου, της Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Ανατολικής Κρήτης, της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου και της Ένωσης Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος Περιφέρειας Κρήτης, διοργανώνεται Καλοκαιρινό Σχολείο για τα ανήλικα τέκνα των μελών μας, σε χώρο που ευγενικά μας παραχώρησε ο Δήμος Ηρακλείου.
Σήμερα, παρουσία εκπροσώπων όλων των συμμετεχουσών Ενώσεων και του Προέδρου της Π.ΟΜ.ΕΝ.Σ, πραγματοποιήθηκε με σεμνότητα και χαρά ο Αγιασμός για την έναρξη της λειτουργίας του σχολείου, καθώς και η πρώτη υποδοχή των μικρών μας φίλων.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στον Αντιδήμαρχο Παιδείας του Δήμου Ηρακλείου, κ. Αντώνη Περυσινάκη και στον Διευθυντή του 47ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου για την παραχώρηση του σχολικού συγκροτήματος αλλά και στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Κρήτης για την μέριμνα τέλεσης του Αγιασμού.
Η πρωτοβουλία αυτή έχει στόχο να προσφέρει στα παιδιά μας ένα ασφαλές, δημιουργικό και ευχάριστο περιβάλλον κατά τη θερινή περίοδο, αναδεικνύοντας την αξία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης μεταξύ των Σωμάτων Ασφαλείας Ενόπλων Δυνάμεων αλλά και των θεσμικών φορέων της τοπικής κοινωνίας.
Οι Πρόεδροι
Ε.Α.Υ.Ν.Η. Ε.Π.Λ.Σ.Α.Κ. Ε.Σ.Π.Ε.Η. Ε.Υ.Π.Σ.Π.Κ.
ΠΙΚΡΑΚΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ
Γεώργιος Γεώργιος Νικόλαος Απόλλων