Επεισοδιακή καταδίωξη έλαβε χώρα το απόγευμα της Δευτέρας (22/6) η οποία ξεκίνησε από τα Μέγαρα και κατέληξε στο Κερατσίνι.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο οδηγός του δίκυκλου στο οποίο επέβαιναν ένας άνδρας και μία γυναίκα, το οποίο δεν έφερε πινακίδες, δεν σταμάτησε σε σήμα των αστυνομικών.
Διαβάστε επίσης
Ως αποτέλεσμα ξεκίνησε καταδίωξη του ύποπτου οχήματος η οποία ξεκίνησε από τα Μέγαρα, συνεχίστηκε στην Εθνική Οδό Αθηνών- Κορινθου, στη Λεωφόρο Σχιστού και κατέληξε στο Κερατσίνι στη συμβολή Σαλαμίνος και Σικελιανού.
Η καταδίωξη έληξε όταν το δίκυκλο όχημα έπεσε πάνω σε σχολικό και ακινητοποιήθηκε.
Από τη σύγκρουση δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί με τους αστυνομικούς να προχωρούν στη σύλληψη των δύο επιβαινόντων.