Σύμφωνα με πληροφορίες κατέληξε ο αστυνομικός που αυτοπυροβολήθηκε στο Αστυνομικό Μέγαρο Ιωαννίνων.
Ο 57χρονος Αστυνόμος Α’ προσήλθε λίγο πριν τις 8:00 το πρωί στην υπηρεσία του και λίγη ώρα αργότερα , εντός του γραφείου του, φέρεται να τραυματίστηκε σοβαρά μετά από πυροβολισμό στο κεφάλι με το υπηρεσιακό του όπλο.