Πριν δύο ημέρες ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, παρευρέθηκε στο Α.Τ Περιστερίου, όπου παραδόθηκαν από τον Όμιλο ΔΕΗ 25 ηλεκτροκίνητα δίκυκλα, τα οποία θα ενισχύσουν το σχέδιο των εποχούμενων περιπολιών εμφανούς αστυνόμευσης στις γειτονιές των πόλεων της Δυτικής Αθήνας.
Διαβάστε επίσης
«Ενισχύουμε την αστυνόμευση στη Δυτική Αθήνα, εμπεδώνουμε το αίσθημα ασφάλειας των κατοίκων στις γειτονιές της. Είμαστε δίπλα στους πολίτες μας, τους ακούμε και είμαστε απέναντι σε κάθε μορφή παραβατικότητας, την οποία αντιμετωπίζουμε πριν το μικρό πρόβλημα γίνει μεγάλο», τόνισε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης κατά την παραλαβή των οχημάτων παρουσία του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη, του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Δυτικής Αττικής, Υποστράτηγου Λυκούργου Μπιτσακάκη, του Αναπληρωτή Διευθυντή της Διεύθυνσης, Ταξίαρχου Κωνσταντίνου Πάχη, και του Διευθυντή της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δυτικής Αττικής, Ταξίαρχου Ευστράτιου Ματακούλια.


