Σε μια εποχή που η ασφάλιση γίνεται ολοένα και πιο σημαντική, είναι πολύτιμο να υπάρχουν επαγγελματίες που μπορούν να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη και να καθοδηγήσουν ουσιαστικά τον πολίτη στις επιλογές του.
Η Έφη Αντωνοπούλου δεν είναι απλώς μια ασφαλιστική σύμβουλος – είναι ένας άνθρωπος με βαθιά γνώση, πολυετή εμπειρία και αληθινό ενδιαφέρον για τις ανάγκες των ανθρώπων που εξυπηρετεί. Με σπουδές στη Στατιστική και Ασφαλιστική Επιστήμη, διακρίσεις στον χώρο της ασφάλισης και με σταθερή προσήλωση στον άνθρωπο, μας μιλά για τη σημασία της ασφαλιστικής συνείδησης, την εμπιστοσύνη που έχει χτίσει με το αστυνομικό σώμα, αλλά και για τις προσωπικές της αξίες.
Διαβάστε επίσης
Ας τη γνωρίσουμε λίγο καλύτερα…
Έφη Αντωνόπουλου
Κορυφαία Ασφαλιστική Σύμβουλος Εταιρικού Δικτύου Εθνικής Ασφαλιστικής
Κα Έφη Αντωνοπούλου, σας ευχαριστούμε θερμά για αυτή τη συνέντευξη. Θα θέλαμε για αρχή να μας μιλήσετε για τα επαγγελματικά σας βήματα έως σήμερα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε στους πελάτες σας. Ποια είναι η φιλοσοφία που σας καθοδηγεί στη δουλειά σας;
Από την αρχή της επαγγελματικής μου πορείας και παρά το νεαρό της ηλικίας μου, η σκέψη μου πάντα ήταν να βρίσκομαι κοντά στο συνάνθρωπο με σκοπό την σωστή ενημέρωσή του για απόκτηση γνώσης της ασφαλιστικής συνείδησης. "Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω" είναι το μότο μου στην επαγγελματική μου καριέρα.
Τα βήματα μου είναι σταθερά ανοδικά και βρίσκομαι ανάμεσα στους κορυφαίους ασφαλιστικούς συμβούλους της ασφαλιστικής εταιρίας που εργάζομαι. Οι ασφαλιστικές υπηρεσίες αφορούν όλο το φάσμα της ιδιωτικής ασφάλισης τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις. Ωστόσο σήμερα, η άμεση ανταπόκριση και εξυπηρέτηση προς το πελατολόγιο μου είναι η προτεραιότητα μου.
Στην Ελλάδα παρατηρείται γενικά χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση. Ποια είναι, κατά τη γνώμη σας, τα βασικά εμπόδια που κρατούν τους πολίτες μακριά από την πρόληψη και την οργάνωση της ασφάλισής τους;
Πράγματι η ασφαλιστική συνείδηση στην Ελλάδα συγκριτικά με το εξωτερικό είναι σε χαμηλά επίπεδα. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μία βελτίωση αυτής της εικόνας. Κατά την γνώμη μου, ο μέσος καταναλωτής στην Ελλάδα είναι αναβλητικός και μεριμνά όταν έχει συμβεί ένα γεγονός. Εάν υπήρχε σωστή ενημέρωση από διάφορους τομείς όπως Μ.Μ.Ε., κρατικός φορέας, εκπαιδευτικό σύστημα τότε σίγουρα θα υπήρχε μεγαλύτερη ανταπόκριση από τους καταναλωτές για την πρόληψη και την οργάνωση της ασφάλισης τους.
Τι ρόλο παίζει η ενημέρωση στην ανάπτυξη ασφαλιστικής κουλτούρας; Πιστεύετε ότι η έλλειψη πληροφόρησης οδηγεί σε λανθασμένες επιλογές ή αδιαφορία;
Η ασφαλιστική κουλτούρα υπήρχε ακόμη από την εποχή της Βαβυλώνας για τους εμπόρους της εποχής. Αντιλαμβανόμαστε επομένως ότι η έννοια της ευρύτερης μορφής ασφάλισης προϋπάρχει έτη πριν. Η σωστή ενημέρωση για το θεσμό της ασφάλισης παίζει καθοριστικό παράγοντα. Θεωρώ ότι είναι ευθύνη όλων όσων εργάζονται στον ασφαλιστικό θεσμό να μεταδίδουν και να αναλύουν σωστά την εκάστοτε πληροφορία.
Γνωρίζουμε ότι επιδιώκετε τα καλύτερα δυνατά ασφαλιστικά προγράμματα για αστυνομικούς. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τις ανάγκες αυτής της επαγγελματικής ομάδας;
Οι αστυνομικοί είναι μία ιδιαίτερη επαγγελματική ομάδα καθότι προστατεύουν τον πολίτη με ρίσκο την ζωή τους γι’ αυτό και από πλευράς μου επιθυμώ να τους προστατεύσω εις διπλούν. Διάμεσου της ασφαλιστικής εταιρίας στην οποία εργάζομαι 16 χρόνια και έπειτα από δική μου παρέμβαση δόθηκε μία συγκεκριμένη ειδική εκπτωτική πολιτική στους αστυνομικούς αλλά και τα προστατευόμενα μέλη τους .
Οι ένστολοι πράγματι εργάζονται σε ιδιαίτερα απαιτητικά και αγχωτικά περιβάλλοντα. Πώς τους βοηθάτε να θωρακίσουν την υγεία, την οικογένεια και την περιουσία τους μέσα από τα προγράμματα που προσφέρετε;
Με γνώμονα πάντα ότι ο ένστολος έχει καθημερινή επικινδυνότητα και ρίσκο τόσο στην επαγγελματική του ζωή όσο και την οικογενειακή, οι ασφαλιστικές προτάσεις που του προτείνω είναι: ασφάλιση ζωής, ανικανότητας, υγείας και σοβαρών ασθενειών καθώς επίσης και ασφάλιση κατοικίας και οχήματος.
Η προσφορά σας προς τα μέλη της Ε.ΑΣ.Υ.Α. περιλαμβάνει εκπτώσεις αλλά και ευελιξία. Ποια ήταν η σκέψη πίσω από αυτή την πρωτοβουλία; Πώς ανταποκρίθηκαν οι αστυνομικοί;
άντα στο μυαλό μου υπάρχει η συλλογικότητα. Με κριτήριο αυτό η Ε.ΑΣ.Υ.Α. ,που λειτουργεί με ομαδικότητα, αποδέχτηκε την πρόταση μου να αποδοθούν ευρύτερα ασφαλιστικά προνόμια. Για το λίγο χρονικό διάστημα που είναι σε ισχύ και σε ενημέρωση η εκπτωτική καμπάνια υπάρχει ανταπόκριση, ωστόσο αναμένεται μεγαλύτερη στο εγγύς μέλλον.
Τι θα λέγατε σε έναν νέο αστυνομικό που μόλις ξεκινά τη θητεία του και θεωρεί ότι δεν «χρειάζεται ακόμα» ασφαλιστικά προγράμματα;
Είναι λογικό ένας νέος άνθρωπος και πόσον μάλλον αστυνομικός που σημαίνει και άτρωτος, να μην έχει ως προτεραιότητα του να δημιουργήσει κάποια ασφαλιστικά προγράμματα. Είναι υποχρέωση μου να ξεκινήσω από το βασικό κομμάτι της ασφάλισης ζωής – ανικανότητας λόγω της μεγάλης επικινδυνότητας του επαγγέλματος και σε δεύτερο χρόνο να του προταθούν άλλα ασφαλιστικά προγράμματα όπως η ασφάλιση υγείας και περιουσίας είτε για τον ίδιο είτε για τα προστατευόμενα μέλη του.
Είστε μέλος της Limra International — πώς σας ωφελεί η συμμετοχή σας σε ένα διεθνές δίκτυο ασφαλιστικών συμβούλων;
Είναι τιμή μου που έχω καταφέρει να είμαι ισόβιο μέλος της LImra International, καθότι αυτό σημαίνει υψηλή ποιοτική παραγωγικότητα στις πωλήσεις μου και ταυτόχρονα ουσιαστική εξυπηρέτηση προς το πελατολόγιο μου. Μέσα από αυτή την συμμετοχή μου έχω την ευκαιρία να συναναστρέφομαι και να ανταλλάσσω απόψεις με συνάδελφους του ιδίου βεληνεκούς. Αυτό, με βελτιώνει και εμένα ως επαγγελματία.
Σκέφτεστε να ενσωματώσετε νέες τεχνολογίες ή υπηρεσίες, όπως ψηφιακή πλατφόρμα ή συμβουλευτική μέσω διαδικτύου;
Εννοείται!! Η τεχνολογία αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο το οποίο αρκετά χρόνια έχω τοποθετήσει στην καθημερινότητα μου, προς δική μου εξυπηρέτηση αλλά κυρίως των ασφαλισμένων. Μέσα από συγκεκριμένες κοινότητες από τα social μου και το site μου υπάρχει συνεχής ενημέρωση για το πελατολόγιο μου.
Ποιοι είναι οι στόχοι σας για τα επόμενα 3–5 χρόνια;
Ο στόχος μου πάντα ήταν να γίνονται σταδιακά ανοδικά επαγγελματικά βήματα . Αυτό με έχει φέρει στα σημερινά μου αποτελέσματα και επιδιώκω την διατήρηση αυτών. Θα ήθελα να είμαι η πηγή έμπνευσης τόσο για τους αστυνομικούς όσο και για τον εκάστοτε πολίτη για να αυξηθεί η ασφαλιστική τους συνείδησή και κουλτούρα.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας. Αναμένουμε λοιπόν όμορφα και σημαντικά πράγματα!
Σας ευχαριστώ πολύ.
*Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κα Έφη Αντωνόπουλου - Κορυφαία Ασφαλιστική Σύμβουλο Εταιρικού Δικτύου Εθνικής Ασφαλιστικής στα παρακάτω στοιχεία:
Λ. Βουλιαγμένης 555, Αθήνα ΤΚ. 16341
695 515 8359
efianto.ethniki@gmail.com
Επίσημη Ιστοσελίδα: efiantonopoulou.gr