Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
αστυνομικός
21:14 | 23/04/2024

Το παρακάτω κείμενο εστάλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Policenet.gr.

Είμαι τακτικός αναγνώστης σας και πραγματικά προβληματίζομαι για την κατάσταση στην Ελληνική Αστυνομία και ειδικότερα στην Τροχαία....

Διαβάστε επίσης

Έχω μερικες απορίες οι οποίες επιθυμώ να ακουστούν από τους υπεύθυνους που παίρνουν τις αποφάσεις και από τους συνδικαλιστές που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και ΠΑΝΤΑ καταλήγει να φταίει για όλα ο αστυνομικός που είναι στο δρόμο....

Πώς θα εκσυγχρονιστεί αυτό το σώμα που λέγεται Αστυνομία;

1. Τοποθετώντας ανθρώπινους κώνους στην μέση της διασταυρωσης να κουνάνε χέρια (και ενώ λειτουργούν αντίθετα τα φανάρια με κίνδυνο πρόκλησης σοβαρού τροχαίου, στο οποίο θα έχει ίσως και ποινικές ευθύνες, αυτός που κινδυνεύει περισσότερο, δηλαδή ο τροχονόμος...) όταν τα φανάρια μπορούν κάλλιστα να λειτουργήσουν από απόσταση είτε μέσω καμερών, είτε μέσω της κίνησης από το google κλπ.....;

2. Βάζοντας ανθρώπους ηλικίας 50 χρόνων σε ορθοστασία και σε καθημερινή βάση σαν τροχονόμους και περιμένοντας στο τέλος του 6 ωρου, ότι θα παραμείνουν ευθυτενείς και δεν θα τους πονέσει ούτε η μέση ούτε και τα γόνατα.......;

3. Χρησιμοποιώντας το μπλοκ της τροχαίας, ενώ μπορουν να χρησιμοποιηθεί αναγνώστης πινακίδων στο περιπολικό και να αποστέλλεται ηλεκτρονικά η κλήση(ακόμα και η φωτογραφία) στο email που έχει δηλωθεί στην εφορία.......;(χωρίς κόστος και κυρίως χωρίς να χρησιμοποιείται άσκοπα προσωπικό στα γραφεία)

4. Δεν αποστέλλεται η κλήση της τροχαίας στο τελωνείο για πληρωμή(όπως κάνει η Βουλγαρία)με αποτέλεσμα οι αλλοδαποί οδηγοί που έχουν τροχονομική παράβαση να μην πληρώνουν ποτέ τις παραβάσεις τους.....;

5. Δεν υπάρχει σύστημα πληρωμών και περιμένει ο οδηγός που είναι αλλοδαπός να ξημερώσει η Δευτέρα για να πληρώσει στην τράπεζα ή στο ταχυδρομείο, όταν ακόμα και στις λαϊκές αγορές υπάρχουν pos.....

6. Δεν μπορεί κανένας πλέον, να πει φτάνει πια, στον ΠΟΛΙΤΗ που ζαλίζει καθημερινά την αστυνομία με την ίδια παράβαση στην γειτονιά του, με αποτέλεσμα το μοναδικό περιπολικό να ασχολείται ΜΟΝΟ με καταγγελίες σταθμεύσεων, όταν την ίδια ώρα οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων και απορριματοφόρων του Δήμου σε καθημερινή βάση οδηγούν σε απόσταση εκατοστών από τα παρανόμως σταθμευμένα (με την Δημοτική αστυνομία απούσα και τον Δήμο να μην λαμβάνει μέτρα).....;

7. Όταν τα περισσότερα σοβαρά τροχαία ατυχήματα γίνονται πλέον σε κατοικημένες περιοχές και δεν υπάρχουν, κάμερες ταχύτητας ή παραβίασης ερυθρού σηματοδότη, πουθενά στον αστικό ιστό, σε αντίθεση με τα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη.....;

8. Όταν ο εκφωνητής σε ένα σοβαρό περιστατικό αγνοεί ότι υπάρχει περιπολικό άλλης Υπηρεσίας εκεί κοντά(αφού δεν έχουν gps τα περιπολικά) και όταν ληφθεί η κλήση, πρέπει η διεύθυνση να αναζητηθεί μέσω του κινητού του αστυνομικού, ενώ σε αντίστοιχη περίπτωση  εμφανίζεται αυτοματα στις εταιρίες taxi και delivery για μείωση του χρόνου άφιξης.....

Αν θέλουμε να πάμε μπροστά(να φτάσουμε τα άλλα ευρωπαϊκά κράτη δηλαδή) πρέπει να ακούμε αυτούς που είναι στο πεζοδρόμιο και όχι τους αστυνομικούς των επιτελείων......

Σκοπός και αποστολή της Αστυνομίας είναι να παρέχει τις υπηρεσίες της σε όλους και όχι σε 400-500 άτομα πανελλαδικά που την ταλαιπωρούν καθημερινά......

 

 

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis