Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
15:10 | 22/11/2014

Με την καθοδήγηση της Προέδρου Κόιν, και τις συμβούλες των στενών της φίλων, η Κάτνις ανοίγει τα φτερά της για να σώσει τον Πίτα, αλλά και ολόκληρο το έθνος με το θάρρος της. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Φράνσις Λόρενς, σε σενάριο των Πίτερ Κραιγκ και Ντάνυ Στρονγκ, βασισμένο στο μυθιστόρημα της Σούζαν Κόλλινς «Κοτσυφόκισσα». Το μυθιστόρημα, το τρίτο σε σειρά της τριλογίας, έχει πουλήσει περισσότερα από 65 εκατομμύρια αντίτυπα μόνο στις ΗΠΑ.

Το The Hunger Games: Επανάσταση Μέρος Ι, είναι το πολυαναμενόμενο τρίτο μέρος του παγκόσμιου φαινομένου των Αγώνων Πείνας.

Η ιστορία πλέον παίρνει διαφορετική διάσταση, καθώς οι Αγώνες μπορεί να τελείωσαν για πάντα, αλλά η μάχη για την επιβίωση μόλις ξεκινά. Ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, και υπό τα βλέμματα ενός ολόκληρου έθνους, η Κάτνις πρέπει τώρα να βρει το θάρρος και τη δύναμη να πολεμήσει την Κάπιτολ. Είναι η στιγμή που θα συνειδητοποιήσει ότι δεν έχει άλλη επιλογή, από το να ανοίξει τα φτερά της και να ενσωματώσει το σύμβολο της Κοτσυφόκισσας. Για να σώσει τον Πίτα, πρέπει να ηγηθεί της Επανάστασης.


Η ιστορία ξεκινά από το σημείο που η Κάτνις μόλις έχει διασωθεί από την καταστροφή του σκηνικού του παιχνιδιού. Ξυπνά σοκαρισμένη σε ένα κόσμο που δε γνώριζε καν ότι υπήρχε: τη σκοτεινή, υπόγεια (και θεωρητικά εξαφανισμένη) Περιοχή 13. Σύντομα ανακαλύπτει την τραγική αλήθεια: η Περιοχή 12 έχει μετατραπεί σε ερείπια, κι ο Πίτα είναι αιχμάλωτος του Προέδρου Σνόου στην Κάπιτολ. story begins again as Katniss has just been rescued from the destruction of the Quarter Quell. Ταυτόχρονα, η Κάτνις γίνεται μάρτυρας μιας μυστικής Επανάστασης που εξαπλώνεται από την Περιοχή 13 σε ολόκληρη την Πάνεμ, με μόνο στόχο την Κάπιτολ.
Ο σκηνοθέτης Φράνσις Λόρενς αναφέρει: «Συναισθηματικά, η Κάτνις είναι σα πρόσφυγας σε ξένη χωρά, στην αρχή της ιστορίας μας. Συνειδητοποιεί ότι δε μπορεί να παραμερίσει και να μην κάνει τίποτα. Όλοι οι άνθρωποι που αγαπά, κινδυνεύουν. Θα κάνει τα πάντα για να είναι ασφαλείς.» Συνεχίζει: «Το ρίσκο ήταν πάντα πολύ μεγάλο στους Αγώνες Πείνας, αλλά τώρα ανοίγεται σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι ίδιοι οι Αγώνες μπορεί να μην υπάρχουν πια, αλλά ο κίνδυνος της καταστολής βρίσκεται επάνω από ολόκληρη την Πάνεμ πλέον. Αυτό το κεφάλαιο μας έδωσε τη δυνατότητα να αποκάλυψουμε νέες τοποθεσίες και εντυπωσιακές σκηνές δράσης. Είναι μια γιγάντιαια ταινία».
Στην τρίτη και πιο σημαντική στροφή της ως Κάτνις, η Τζένιφερ Λόρενς, αγκάλιασε την ευκαιρία να αντιπροσωπεύσει το χαρακτήρα στα πρώτα του ηγετικά βήματα. «'Ημουν πολύ ενθουσιασμένη που θα έβλεπα την Κάτνις να μεταμορφώνεται σε ηγέτη, αλλά είναι ακόμη ένας απρόθυμος ήρωας. Στην πρώτη ταινία, ήθελε απλά να σώσει την οικογένεια της. Στη δεύτερη, τους φίλους της και την ίδια. Τώρα συνειδητοποιεί πια την επίροοση που ασκεί στον κόσμο, κι ότι μπορεί να οδηγήσει αυτή τη μαχή για το γενικότερο καλό», αναφέρει η Λόρενς.

ΠΕΡΙΟΧΗ 13 VS. THE CAPITOL

Το τρίτο μέρος της τριλογίας αποκαλύπτει την πιο καλά κρυμμένη περιοχή σε ολόκληρη την Πάνεμ: την Περιοχή 13, όπου οι επαναστάτες έχουν χαράξει μίλια μια υπόγειας κοινωνίας, όπου οργανώνουν την Επανάσταση.

Η Περιοχή 13 και η Κάπιτολ, είναι αντίθετες από κάθε άποψη. Η Κάπιτολ είναι θεαματική με φώτα και λάμψη. Η Περιοχή 13 είναι κλειστοφοβική κι αντιπροσωπευτική της κατάστασης στις υπόλοιπες περιοχές. Ενώ η Κάπιτολ ζούσε στην υπέρβολη, η Περιοχή 13 προετοιμαζόταν αργά και κρυφά για την ώρα που θα ήταν σε θέση να ορθώσει το ανάστημα της.
Η Κάπιτολ, μέχρι σήμερα δε θεωρούσε την Περιοχή 13 απειλή. Τώρα θα ξεκινήσει μια μάχη μεταξύ τους, με το απόλυτο σύμβολο της Περιοχής 13: την Κοτσυφόκισσα.
Ο Φράνσις σημειώνει την ιδιαίτερη σημασία της ιστορίας της Περιοχής 13: «Η 13 είχε βομβαρδιστεί 75 χρόνια νωρίτερα κατά τη διάρκεια των Σκοτεινών Ημερών. Υπήρχαν επιζήσαντες, οι οποίοι δημιούργησαν μια εναλλακτική κοινωνία, κρυμμένη από το βλέμμα της Κάπιτολ.Ο πολιτισμός τους είναι πολύ καλά οργανωμένος, και τα παιδιά εκπαιδεύονται στρατιωτικά από πολύ μικρή ηλικία. Όλο αυτό το διάστημα περίμεναν και προετοιμαζόντουσαν για την Επανάσταση, για να επανακτήσουν την Κάπιτολ».
Η Κάτνις μπορεί να μην προέρχεται από την Περιοχή, αλλά είναι ο ιδανικός ήρωας που περίμενε τόσο καιρό, κάποιος που δεν επιδιώκει την προσωπική δόξα, αλλά θέλει απλά να διαχωρίσει το σωστό από το λάθος. «Είναι ένα απλό κορίτσι, από τις περιθωριοποιημένες περιοχές της Πάνεμ, και το μήνυμα που θέλει να στείλει η Περιοχή 13, είναι ότι αν μπορεί εκείνη να αντισταθεί, μπορούν όλοι. Ελπίζουν ότι αν ενωθούν όλες οι Περιοχές, θα μπορούσαν πραγματικά να νικήσουν την Κάπιτολ», εξηγεί ο Φράνσις.

Οι χαρακτήρες που επιστρέφουν:

Πίτα Μελάρκ:
Ο Πίτα είναι ο πολυτιμότερος αιχμάλωτος της Κάπιτολ. Καθώς απαντά στις ερωτήσεις του Σίζαρ Φλίκερμαν, γεννάται ένα και μοναδικό ερώτημα: Πρόκειται για θύμα ή προδότη;
«Ο Πίτα γίνεται πλέον πολύ σκοτεινός κι έντονος χαρακτήρας. Ήταν το σημείο για το οποίο ανυπομονούσα περισσότερο απ'όλα ως ηθοποιός», δηλώνει ο Χάτσερσον.

Γκέιλ Χόθορν:
Από την πρώτη στιγμή που η Κάτνις ξυπνά στην Περιοχή 13, ο Γκέιλ βρίσκεται εκεί- ένα από τα ελάχιστα πλέον σημεία αναφοράς του κόσμου που γνώριζε. Αλλά κι εκείνος δεν είναι πια ο ίδιος. Ένας ήρωας που έσωσε εκατοντάδες κόσμου όταν καταστρεφόταν η Περιοχή 12, είναι τώρα ένας αφοσιωμένος στρατιώτης στην Επανάσταση, αλλά η καρδιά του ανήκει στην Κάτνις όπως πάντα.
«Ο Γκέιλ δε μπορεί να ανεχτεί άλλο την εκμετάλλευση από την Κάπιτολ, και δε φοβάται να αντισταθεί πια. Είναι έτοιμος να πολεμήσει. Θεωρεί το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς του, να υποστηρίξει την Κάτνις και να της δώσει το κουράγιο που χρειάζεται ως Κοτσυφόκισσα. Είναι το δεξί της χέρι», εξηγεί ο Χέμσγουορθ.

Χέιμιτς Αμπερνάθι:
Ο Χέιμιτς επιστρέφει αλλαγμένος από τα πρόσφατα γεγονότα. «Ο Χέιμιτς προσπαθούσε πάντα νε είναι αποστασιοποιημένος συναισθηματικά. Πλέον, καταλαβαίνει ότι η Κάτνις και ο Πίτα έχουν γίνει οικογένεια του, και έχει μια πιο καθαρή εικόνα, του τι είναι σημαντικό», αναφέρει ο Γούντι Χάρελσον.

Πλούταρκ Χέβενσμπι:
Ο κάποτε παιχνιδοποιός της Κάπιτολ, έχει εξελιχτεί σε έναν από τους εγκέφαλους της Επανάστασης. Προσπαθεί να πείσει την Πρόεδρο Κόιν, ότι η Κάτνις μόνη της μπορεί να εκπληρώσει το σύμβολο της Κοτσυφόκισσας.
Η ταινία είναι αφιερωμένη από τους συντελεστές στη μνήμη του Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, ο οποίος απέδωσε εκπληκτικά για ακόμη μια φορά έναν από τους τελευταίους του ρόλους.

Έφι Τρίνκετ:
Η παρουσία της Έφι είναι μία από τις λίγες αποκλίσεις από το βιβλίο. Ωστόσο, έγινε με τις ευλογίες της Σούζαν Κόλινς. «όταν η Σούζαν είδε τις δύο πρώτες ταινίες, είπε ότ δε γίνεται να μην υπάρχει η Έφι στην Κοτσυφόκισσα. Δίνει τόση ζεστασιά και προσθέτει ένα διασκεδαστικό στοιχείο στη σκοτεινή ιστορία- πιστεύω οτι το κοινό θα αγαπήσει τον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζεται στην Περιοχή 13.», δηλώνει ο Φράνσις.

Μπίτι:
Ο Μπίτι, που μετα βίας επιβίωσε, έχει γίνει πρωτεργάτης της Επανάστασης, καθώς βοηθάει να σπάσει το σύστημα ασφαλείας της Κάπιτολ. «Είναι τρομερά οργισμένος με την κατάσταση στις Περιοχές, αλλά όπως και η Κάτνις, παλεύει εσωτερικά να μη μετατραπεί σε αυτό που πολεμά», δηλώνει ο Τζέφρι Ράιτ.

Φίνικ:
« Ο Φίνικ ανακαλύπτει ότι ο έρωτας της ζωής του, η Άννι έχει απαχθεί μαζί με τον Πίτα και τη Τζοχάνα. Αυτό τον βάζει σε μια πολύ ευαίσθητη θέση, που δεν ξέρει ακριβώς πως να τη χειριστεί», αναφέρει ο Σαμ Κλάφλιν για το ρόλο του.

Πρίμροουζ Έβερντιν:
Η Πρίμροουζ δεν είναι πια παιδί, αλλά μια εξωφρενικά γενναία έφηβη. «Ο χαρακτήρας μου έχει εξελιχθεί τόσο πολύ», αναφέρει η Γουίλοου Σιλντς. «Η Πριμ ξεκίνησε ως ένα τρομοκρατημένο παιδί, αλλά τώρα είναι πια πολύ δυνατή, και μπορεί να βοηθήσει την αδερφή της ουσιαστικά».

Πρόεδρος Σνόου:
Ο Ντόναλντ Σάδερλαντ μεταφέρει το χαρακτήρα του σε μερικές από τις πιο σκοτεινές στιγμές, καθώς προσπαθεί συνεχώς να είναι ένα βήμα πιο μπροστά από το Έθνος που του εναντιώνεται. Γνωρίζει ότι η Κάτνις ήθελε πάντα να ζει ειρηνικά, και θα τη διαλύσει να γνωρίζει ότι είναι η αιτία που ξεσπά η βία. «Η Κάτνις ποτέ δεν ήθελε πόλεμο, ωστόσο αυτό δείχνει να έχει προκαλέσει. Ο Σνόου κατανοεί την επίδραση που θα έχει αυτό σε εκείνη, όπως γνωρίζει ότι μπορεί να την αγγίξει μέσω του Πίτα».

Σίζαρ Φλίκερμαν:
Ο Σίζαρ Φλίκερμαν, δεν είναι απλά ένας παρουσιαστής πλέον, αλλά πρωτεργάτης της προαπαγάνδας της Κάπιτολ. Ο Στάνλεϋ Τούτσι εξηγεί: «Ο Σίζαρ είναι μια μαριονέτα της Κάπιτολ, άνθρωποι σαν κι αυτόν υπήρχαν ανέκαθεν σε όλων των ειδών τις κυβερνήσεις, αλλά είναι όσο πιο γραφικός γίνεται».

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ο Φράνσις Λόρενς έχει μαγέψει το κοινό με τη δουλειά του. Σκηνοθέτης, παραγωγός στον κινηματογράφο, την τηλεόραση και τα μουσικά βίντεο κλιπ, έχει καθιερωθεί ως ένας δημιουργός που μπορεί να απευθυνθεί σε κοινό οποιασδήποτε ηλικίας .
Ο Λόρενς έκανε το ντεμπούτο του το 2005 με το Constantine, βασισμένο στο κόμικ Hellblazer. Ακολούθησε το Ζωντανός Θρύλος (I Am Legend) το 2007.

Ο Λόρενς έχει κερδίσει ένα Grammy για το μουσικό βιντεο κλιπ της Lady Gaga, "Bad Romance", ένα Λατινικό για "Whenever Whatever" της Shakira και πολλά VMA. Έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως Jay-Z, Britney Spears, Beyoncé, Pink, Gwen Stefani, Jennifer Lopez, Aerosmith, Janet Jackson και πολλούς άλλους, ενώ έχει σκηνοθετήσει και διαφημιστικά για τις εταιρίεςThe Gap, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Coca-Cola, Pepsi, L'Oreal, Bacardi, McDonald's, Disneyland, Oldsmobile, Covergirl,και Maybelline.

Aπό τις 20 Νοεμβρίου στους κινηματογράφους

news.gr

Policenet.gr © | 2022 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis