Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
19:49 | 17/10/2021

Ανάρτηση του Αντιπροέδρου ΔΣ ΠΟΑΣΥ - Μέλους ΕΚΑ κ. Θεόφιλου Παπαδάκη στο fb:

Ένας εξαιρετικός συνΑΔΕΛΦΟΣ και φίλος από την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης είχε, δυστυχώς, ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα, πρόσφατα, κατά τη διάρκεια της διατεταγμένης υπηρεσίας του και εξαιτίας κιόλας και των άσχημα καιρικών συνθηκών της Θεσσαλονίκης. Ευχόμαστε περαστικά, όλα να πάνε καλά και να επιστρέψει υγιής και δυνατός στην οικογένειά του και στην Υπηρεσία του!
 
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα, εσωτερικός χώρος και νοσοκομείοΑπό την ίδρυση των Ομάδων ΔΙ.ΑΣ. το έτος 2010 πολλοί συνάδελφοι που υπηρετούν ως δικυκλιστές στη ΔΙ.ΑΣ., στη Ζ και σε Υπηρεσίες Τροχαίας, εξαιτίας της επικινδυνότητας των δικύκλων και της καθημερινής υπηρεσίας 6ημέρες την εβδομάδα που διανύουν μεγάλες χλμ αποστάσεις και μεταβαίνουν σε πολλά αστυνομικά και όχι μόνο περιστατικά, δυστυχώς, και λόγω της ίδιας της φύσης της δίκυκλης αστυνόμευσης, έχουν συμβεί αρκετά τροχαία ατυχημάτα συναδέλφων, είτε με σοβαρό τραυματισμό είτε ακόμα, είχαμε δυστυχώς, ακόμα και θανατηφόρα ατυχήματα, κάτι που αποδεικνύει την επικινδυνότητα της εργασίας.
 
Σε κάθε περίπτωση όμως έγινε πλέον γενικότερα αντιληπτό η χρησιμότητα της δίκυκλης αστυνόμευσης και συγκεκριμένα ειδικά εδώ στην περιοχή της Θεσσαλονίκης έχει αλλάξει και μειωθεί κατά πολύ η εγκληματικότητα με τη δημιουργία της ΔΙ.ΑΣ. και την ενίσχυση της Ζ.
 
Ειδικότερα στην περιοχή του Νομού Θεσσαλονίκης 1) που ως Βόρεια Ελλάδα έχει άκρως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, 2) που σχεδόν ειναι οι ίδιοι συνάδελφοι από τότε που δημιουργήθηκε η Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. εδώ και 11 έτη, 3) που έχουν ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή και είναι και αρκετά μεγάλος ο μέσος όρος ηλικίας των δικυκλιστών Αστυνομικών, καθίσταται επιτακτική ανάγκη και για την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. και για την Ομάδα Ζ τα εξής:
 
Η ανανέωση και ενίσχυση σε προσωπικό, η βελτίωση των παρεχόμενων εφοδίων, η απαλλαγή από πάρεργα και στατικές φυλάξεις, η έκδοση σαφές Κανονισμού λειτουργίας των δικύκλων που να αναφέρει τα καθηκόντά τους, τα συμβάντα αρμοδιοτήτων τους και το τι θα γίνεται όταν έχει κακοκαιρία και ειδικά βροχόπτωση.
 
Το γεγονός ότι: α) Σχεδόν καμία προσπάθεια δεν ενεργήθηκε τα τελευταία χρόνια προκειμένου να ανανεωθεί το προσωπικό της ομάδας ΔΙΑΣ Θεσσαλονίκης προκειμένου ο μέσος όρος ηλικίας να μειωθεί τουλάχιστον στα 35 έτη. β) Ελάχιστο ενδιαφέρον δεν επιδείχθηκε, παρά τις όχλησεις της Υπηρεσίας εδώ, προκειμένου να ανανεωθεί ο στόλος υπηρεσιακών δικύκλων (ειδικά όσον αφορά την ομάδα ΔΙΑΣ Θεσσαλονίκης τα υπηρεσιακά δίκυκλα τυγχάνουν “συνομήλικα” με την ίδια την Ομάδα ΔΙΑΣ, δηλαδή 11 και πλέον έτη). γ) Τα πάρεργα που καλούνται να εκτελέσουν οι αστυνομικοί των ομάδων Ζ και ΔΙΑΣ είναι περισσότερα από τα καθήκοντα που άπτονται της αποστολής ιδρύσης και λειτουργίας τους. δ) Τα τελευταία χρόνια σημειώνεται διαρκής μείωση της δύναμης της ομάδας ΔΙΑΣ με γεωμετρική προοδο.
 
Έτσι επειτα από τα παραπάνω γεννάται το εξής ερώτημα: Επιθυμεί η ηγεσία να θεραπεύσει τις ανωτέρω παθογένειες και να προβεί στη συνέχιση και στην ενίσχυση της δράσης των ομάδων δίκυκλης αστυνόμευσης, που όπως τόσο καιρό με επιτυχία λειτουργούν!
 
Τέλος, κρίνεται σκόπιμο να αναφερθεί και να γίνει γνωστοποίηση ότι όλοι οι συνάδελφοι δικυκλιστές αντί να έχουν και κάποιο ειδικό επίδομα δικύκλων, έχουν ακόμα και απώλεια εισοδήματος, καθόσον δεν εργάζονται αρκετές νυχτερινές ώρες εργασίας. Μακάρι και πρέπει επιτέλους να θεσπιστούν ακόμα και ειδικά κίνητρα γι' αυτές τις Υπηρεσίες, είτε οικονομικά είτε και υπηρεσιακά για τη περαιτέρω στήριξη των συναδέλφων μας!
 
Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis