Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
12:00 | 22/12/2014



Ακόμη και σήμερα παρατηρείται το απαράδεκτο φαινόμενο της καταστρατήγησης του ωραρίου των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων. Οι στρατιωτικοί υποχρεώνονται σε υπερωριακή εργασία άνευ αμοιβής.

Επειδή η εκτός ωραρίου υποχρεωτική απασχόληση των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων έχει πάρει... μεγάλες διαστάσεις και συνιστά υπέρβαση διοικητικών αρμοδιοτήτων για τις στρατιωτικές διοικήσεις, το ΓΕΕΘΑ υποχρεώθηκε να παρέμβει με έγγραφο που απέστειλε σε όλους τους Μείζονες Σχηματισμούς. Στο έγγραφο του ΓΕΕΘΑ με στοιχεία, καθίσταται σαφές ότι ο συνολικός χρόνος απασχόλησης του προσωπικού των μονάδων-υπηρεσιών του υπουργείου Εθνικής Άμυνας ανέρχεται ρητά και αποκλειστικά από το ισχύον νομικό πλαίσιο στιςσαράντα ώρες εβδομαδιαίως, οιαδήποτε δε παρέκκλιση από τις αναφερόμενες σε αυτό διατάξεις δεν ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της διοίκησης. Πιο απλά, οι στρατιωτικοί διοικητές δεν έχουν το δικαίωμα να υποχρεώνουν τα στελέχη σε υπερωριακή απασχόληση, τις περισσότερες φορές, άνευ λόγου.

Πιο συγκεκριμένο, όμως, είναι το ΓΕΣ, που με έγγραφό του με στοιχεία Φ.409/44/18972/Σ.11435/15-11-2011 καθορίζονται τα εξής:

 Για το στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό των επιτελείων ΓΕΣ-Μειζόνων Σχηματισμών-Σχηματισμών, ώρα έναρξης εργασίας στις 07:00 και ώρα λήξης στις 15:00.
 Για το στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό των Σχολών, Κέντρων και Μονάδων που διεξάγουν απογευματινή-νυχτερινή εκπαίδευση, ώρα έναρξης εργασίας στις 07:00 και ώρα λήξης στις 14:30. Το υπόλοιπο χρονικό διάστημα των δύο ωρών και τριάντα λεπτών μέχρι τη συμπλήρωση της 40ωρης εβδομαδιαίας εργασίας διατίθεται για τη διεξαγωγή απογευματινής - νυχτερινής εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις ΓΟΕ/ΓΕΣ και τις ΕΟΕ/Διευθύνσεων Ο-Σ/ΓΕΣ.

Σε ανακοίνωση της ΠΟΕΣ επισημαίνονται τα εξής:

«Χρέος όλων μας είναι η υπενθύμιση του νομικού πλέγματος που αφορά στο ωράριο εργασίας και οι διατάξεις που αφορούν στους στρατιωτικούς, για τη βοήθεια προς τον συνάδελφο που προσδοκά και αναμένει, συλλέγοντας και αναδεικνύοντας την καταστρατήγησή του από όποιον κι αν προέρχεται. Ανάμεσα στα κείμενα που πρέπει, πλέον, να υπενθυμίζουμε, εκτός των νομικών που αποτελούν και τη βάση, δηλαδή ο Ν.1157/1981 (ΦΕΚΑ' 126), ο Ν.3979/2011 (ΦΕΚ Α' 138), η υπ’ αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ. 1692/27-6-2006 απόφαση υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (ΦΕΚ Β' 769), η Φ.400/163881/Σ.4187/8-9-2011 απόφαση ΥΕΘΑ (ΦΕΚ Β' 2156) και η Φ.400/165047/Σ.4722/18-10-2011 απόφαση ΥΕΘΑ (ΦΕΚ Β' 2340), είναι και έγγραφο του ΓΕΕΘΑ με στοιχεία Φ.400/96/264124/Σ.3901/19-10-2014, αλλά και το έγγραφο Φ.409/44/18972/Σ. 11435/15-11-2011 του ΓΕΣ».

(ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 20/12/2014 – ΧΡΗΣΤΟΣ Α. ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ)

ΠΗΓΗ: staratalogia.blogspot.gr

Policenet.gr © | 2022 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis